Известие

Collapse
No announcement yet.

Тапи за баланс валове на 2.0TS

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Тапи за баланс валове на 2.0TS

    Сменям съединител, тапите текът, поръчах нови по номера на рамата, но ми доставиха тапи вдлъбнати в средата като тези на едната снимка, които според майстора не стават защото вдлъбнатината опира на баланс вала.
    За мой лош късмет не мога да намеря никаде тапи от другия модел като тези които махнах от колата (без вдлъбнатина).
    На всичко отгоре двата вида тапи излизат под един и същи номер.
    Моля, ако някой се е белосвал с този проблем да сподели решение.
    Attached Files
    Alfa Romeo 156 2.0 TS `99

  • #2
    Ако може да се намери семеринг със същия външен диаметър и дебелина, стругарят може да врътне един пул, който да се набие в семеринга (отвд пружината) и се получава тапа.

    Или да се струговат от подходящ материал, както правят уплътнения за хидравлика по поръчка.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      Майстора предлага да използва обикновена тапа за блок, обърната обратно и залепена.
      Alfa Romeo 156 2.0 TS `99

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от ksf Покажи съобщение
        Майстора предлага да използва обикновена тапа за блок, обърната обратно и залепена.
        Ако няма тънки стени, които да се спукат при набиването, няма причина да не стане.
        Но трябва да я набива с дорник по периферията, защото ако се удря тапата в центъра, си увеличава външния диаметър и не става добре.
        Last edited by ecotronic; d.m.y г., 21:57.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #5
          Аз си мисля за тапа от бронз или алуминий, нещо по солидно което да прилича на оригиналната тапа.
          Alfa Romeo 156 2.0 TS `99

          Comment


          • #6
            Моята беше така. Просто набихме вдлъбнатите тапи на обратно. Над 40 000км не съм имал никакви течове или проблеми.
            Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

            FIAT Coupe 16VT
            Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
              Моята беше така. Просто набихме вдлъбнатите тапи на обратно. Над 40 000км не съм имал никакви течове или проблеми.
              И на мен такъв съвет ми дадоха, но никой не можа да каже какви са резултатите.
              Тапата подравнявва ли с блока монтирана по този начин?
              Alfa Romeo 156 2.0 TS `99

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от ksf Покажи съобщение
                .
                Тапата подравнявва ли с блока монтирана по този начин?
                Да.
                Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                FIAT Coupe 16VT
                Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                Comment


                • #9
                  На майстора не му хареса идеята да набие другия модел тапа обратно и е поръчал да изработят метална тапа по размера на отвора с формата на оригиналната. Тапата е набита с лепило.
                  Alfa Romeo 156 2.0 TS `99

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от ksf Покажи съобщение
                    На майстора не му хареса идеята да набие другия модел тапа обратно и е поръчал да изработят метална тапа по размера на отвора с формата на оригиналната. Тапата е набита с лепило.
                    Ми реално той си носи отговорност за процедурата и преценява как да го направи
                    Fiat Punto 1.4GT 1996
                    Hyundai Tucson 2.0 2007
                    Renault Clio 1.5 2019

                    Comment

                    Working...
                    X